janda berkocak

7:51 PM

You Might Also Like

1 comments

  1. Nie nk cita pasal janda..janda nie kawan aku dlu sek..lpas dy kwin body tip top..pinggang slim..tapi tetek besar bontot tongek..lpas dy mnjnda..kmi jmpa blik dan berkwan..dy nie kja kat hotel nma dy sue..so bla dh kwan..aku pun mla mnngayat sue nie smpai aku dpat mkan dy..lma jgak sue nie jdi hbuan aku..stu aqi lpas kmi main.sue nk kongsi rhsia dy ngan aku..aku pun dgar..mang trkejut aku bla dgar dy cita..rupa nya lpas staon dy kwin..sue nie kja kat hotel bhgian kemas blik..lpas dy kwin..stu kat tmpat kja dy p kemas blik sowng laki mat saleh..mat saleh tu ada..sedang dy tongeng2 bontot dy mngemas mat saleh tu bersuara..kta nya..dy offer sue 50 dolar tok blowjob btang dy..sue mla mnolak tpi lam hati trigin jgak nk tgok btang mat saleh..sue pun trima..trus dy kulum btang mat saleh tu..bqu xsmpai 5 mnit..mat saleh tu offer lagi.dy nk bg 100 dolar plak klu sue bg henjut cipap dy..sue msa tu mang dh stim..stuju ja..sue pun bogel n baring bia d henjut..sejak tu sue sllu trima offer dari ttamu yg mnginap kat ctu..dy lbih trima mat saleh atau negro..kta nya lbih sdap bb pnjang n besar..ada jgak dy pergi kat bhgian urut kat spa hotel tu..ctu pun dy trima offer..trus dy ckap sbb offer kat spa tu la dy cerai ngan suami dy..sbb dy xsengaja trima offer dri kwan suami dy..dy xknal kwan suami dy bb tu dy trima..diowng pun cerai..dh 3 taon jgak dy kwin..ank xda..lpas cerai dy still ngan kja trima offer tu..smpai la dy jmpa aku..kang aku jdi pmuas nafsu dy n nafsu aku sdri..

    ReplyDelete

Popular Posts

Jom